reklama

Ďakujem USCH v Bratislave

Už som sa zmieňoval inde. V Nitre v KARDIOCETRE mi diagnostikovali problémy s cievami a srdcom. Jedna upchatá totálne, ďalšia na 60% a tretia tak trocha. Lekári mi odporučili operáciu. Vysvetlili mi, že mi otvoria hrudník atď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 Nitrania z Kardiocentra to sľúbili a dojednali v Bratislave, odtiaľ mi asi o mesiac oznámili, že sa mám 26. augusta 2016 dostaviť do NUSCH na predmetnú operáciu. V priebehu mesiaca som v Nitre u rôznych lekárov bol na predoperačných vyšetreniach a s výsledkami som sa dostavil do Bratislavy.

 Tam ma prijali, znova urobili EKG, echo a pohovory. Nemocnica bola pekná, moderná a lekári príjemní.

V jedálni som si všimol pacientov, mali prelepené hrude páskou. Jeden z nás, pred operáciou poznamenal: Ešte nedávno by všetci títo boli pod drnom.

 Operovali ma 31. augusta, operácia trvala asi 3 hodiny a na ISKE som sa prebral popoludní, neviem kedy .... Potom som bol na ARE a na oddelenie som sa dostal asi po 4 dňoch. Nebolo to jednoduché ani potom, po operácii. Hadice, hadičky, drátiky a katétre. Oštara ..... Domov do Nitry som sa dostal 9. septembra 2016 a páčila sa mi aj tráva na našom dvorčeku. Nie je vôbec pekná ....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Hrudná kosť mi zrastie až o 8 až 12 týždňov. Cvičím, učím sa dýchať a spávam na chrbte. Nie je to vôbec pohodlné a bolí to. Schudol som asi 8 kg čo ma teší a určite poteším aj svoju MUDr. Markovú.

 Tento príspevok o sebe píšem preto, že operovali v NUSCH v Bratislave nielen Golonku a Fica, ale aj robotníka Janka Šabíka z Červeného Hrádku a 80 ročného dôchodcu Antona Kašičku a denne ďalších. Zachraňujú a predlžujú tam ľuďom životy.

 NUSCH v Bratislave je podľa výsledkov aj podľa mojich pocitov špičkové pracovisko a ďakujem lekárom a zdravotníckym pracovníkom za všetko. Nech sa im darí a nech takto ďalej slúžia našim ľuďom. Verím, že ich v práci nevyrušujú ľudia ako pán poslanec Beblavý a podobní krikľúni.

 Neviem kto ma operoval, ale moc ĎAKUJEM !!!!!!

 Anton Kašička, dôchodca z NR 81 rokov.

Anton Kašička

Anton Kašička

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dôchodca, pozorovateľ života a udalostí doma a vo svete. Mám rodinu a obávam sa, že ich s ohľadom na vývoj udalostí vo svete nič radostného nečaká. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu